19 februarie 2015

O omletă super gustoasă din...:)

 năut!


Nu-mi venea să-mi cred papilele gustative. Foarte bun. De post, vegan sau doar așa, că e bun.
Rețeta? Citește mai jos:
  • o cană de făină de năut (măcinat năut în râșniță)
  • o lingură plină de făină de semințe de in(măcinate la fel ca năutul) sau chia(au rol de "legare" a compoziției, la fel ca oul)
  • o lingură fulgi de drojdie inactivă(opțional - se poate cumpăra de la orice magazin naturist)
  • condimente (turmeric, usturoi, seminţe de chimen, oregano)
  • o cană(250-300 ml) apă filtrată 
  • 2 linguri de ulei vegetal(eu am ales ulei de măsline extravirgin)
  • sos de soia
  • legume și verdețuri la alegere (eu am pus și roșii deshidratate)
Se amestecă totul într-un bol (cu excepția legumelor). Compoziția, care trebuie să fie de consistența aluatului de clătite(și fără cocoloașe), se lasă câteva minute să se odihnească, timp în care trageți legumele la tigaie(de preferat fără ulei). Luați apoi o tigaie pentru clătite sau gen tefal, ungeți-o cu puțin ulei de măsline folosind o spatulă de silicon și turnați compoziția de mai sus, procedând ca la clătite. Lăsați să se coacă, după care întoarceți. Se obține astfel o omletă de toată frumusețea, gustoasă pe care o pliem şi o "umplem" cu legume.

Obs.:
- năutul este cam tare, atenţie, la răşnit este zgomotos
- dacă nu vă iese clătita, puteți oricând să o transformați în "scrob" :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu