21 aprilie 2017

Budincă-cremă de chia în aromă de cocos și mango


Nu știu dacă v-am spus, dar sunt înnebunită de aroma de cocos și de cea de mango deopotrivă. Așa că am decis o întâlnire a celor două pentru a-mi satisface plăcerea nevionovată. Mi-am adus aminte de un desert gustos pe care l-am savurat în grabă în aeroport, în Paris. Mi-a plăcut foarte mult și mi-am dorit să-l pregătesc și eu. Iată că am reușit! Este un preparat dulce, cu aromă și gust proaspăt, potrivit oricărui moment. Mie îmi aduce aminte de vară și de vacanță dar poate că mă alint :). Vă invit să-l preparați și voi, să vedem dacă îmi dați dreptate.

INGREDIENTE:
20 min, 2 porții
  • pulpa de la o nucă de cocos medie (tăiată cubulețe)
  • 60 gr (4 linguri) de semințe de chia
  • o ceșcuță nuci caju hidratate cca o oră
  • semințe de la 1/2 păstaie vanilie
  • 250 ml apă filtrată, călduță
  • un mango mediu
  • îndulcitor natural, pe gustul fiecăruia
...................................................................................................................................................................


         Laptele de cocos se prepară folosind un blender în care se mixează pulpa de cocos cu apa călduță, vanilia și îndulcitorul. Se folosește apă călduță pentru a extrage grăsimea din pulpă. Dacă apa este rece, rezultatul va fi asemănător cu un lapte brânzit. Laptele obținut se toarnă în două cupe peste cantitatea împărțită de semințe de chia. Se amestecă ușor, din când în când timp de cca 5 minute și se lasă alte 10 minute la frigider pentru a prinde consistență.(acest desert este mai gustos rece). Se adaugă bucățele din pulpa de mango.
   
        Se savurează la modul intens!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu