24 februarie 2015

De Dragobete, un #dulce pur așa cum e dulcele #raw

Să vă fie dragostea dulce și pură ca dulcele raw. Fără adaosuri otrăvitoare, fără compromisuri!
Hai să încercăm să transpunem propria dragoste "fabricând" cu suflet şi bucurie dulciuri de calitate. De data aceasta în forme de inimioare, căci deh, sărbătorim oficial și public dragostea, nu?
Ca să mai "curățăm" această zi de senzația de comercial, zic eu că ceva #făcutacasă și #crud este binevenit.:)


De data asta m-am întrecut pe mine și am făcut două tipuri de prăjiturele. Rețetele după cum urmează:

Ciocolată raw-vegană

Ingrediente:

  • o cană cu caju măcinat fin
  • semințe de vanilie sau esență bio
  • miere de albine după gust sau alt îndulcitor raw
  • ulei de cocos topit la bain-marie
  • puține căpșuni sau fructe de pădure pentru culoare(eu am greșit cu afine- în loc să obțin roșu, am obținut un mov-lila frumos)
Se amestecă ingredientele până la obținerea unei compoziții cremoase, se toarnă în forme și se pune la frigider pentru aproximativ o oră.




Coșulețe dulci

Ingrediente:

Pentru crustă:
prune deshidratate
nucă râșnită fin
miere sau alt îndulcitor raw

Pentru cremă:
identic ca la ciocolata de mai sus numai că am mai adăugat merișoare, goji rehidratate și puțin lapte de susan.

Crusta se obține amestecând ingredientele de mai sus, după care compoziția se fixează în forme de silicon, modelând cu degetele puțin umede. Se toarnă crema deasupra și se dă la frigider.




P.S. Sper că nu am uitat nimic esențial. Dacă aveți întrebări, vă răspund cu drag.

O zi frumoasă și sclipicioasă ca dragostea voastră!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu