14 februarie 2015

5 povești de dragoste curată

În adolescență visam adesea la marile povești de dragoste. Mă proiectam în filme imaginându-mi cum ar fi. Cum ar fi să trăiești cu acceași intensitate dragostea curată, simplă dar în același timp extrem de bogată. În acele vemuri mi-am promis să nu renunț niciodată la ce îmi doresc. Să primesc maxim de iubire pură și nimic mai puțin. Fără compromisuri! Și visul meu m-a adus exact acolo unde mi-am dorit. Am ales să cred în povești iar ele mi-au dăruit povestea mea.

Vă propun să devenim puțin "siropoși" şi să ne încărcăm și mai mult cu dispoziție pentru Ziua Îndrăgostiților. Hai să visăm puțin și să transformăm în realitate poveștile frumoase de dragoste!

Romeo și Julieta

Casablanca

Pe aripile vântului

Mândrie și prejudecată

Love story

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu