11 februarie 2015

Năsturași veseli și dulci

Mă roade pofta de dulce iar lenea nu-mi lasă spiritul creativ să evadeze. Alunec ușor, ușor spre bucătărie și prind în mână câte ceva ce îmi face ochi dulci atunci pe loc. Mintea mă asigură că procesul de creație nu e unul prea lung. Mă bazez pe ea și pe experiență și înșir alene pe masă, următoarele, toate cântărite după preferința sufletului:
  • migdale decojite
  • susan
  • ulei cocos
  • fulgi de cocos
  • miere de albine
  • zeamă de lămâie
  • vanilie (batoane sau esență)
  • merișoare



Migdalele, susanul si fulgii de cocos râșnite intens până la obținerea unei paste fine le amestec cu uleiul de cocos topit la bain-marie, zeama de lămâie și vanilia. Pasta obținută o dezmierd ușor în palme rotunjindu-i silueta în bobițe mici. Și ca să nu se supere că nu i-am pus podoabă, îi așez în brațe un rubin de merișor.





Năsturaşii obţinuţi îi reped la frigider. Le este bine acolo căci  ingredientele, în marea lor parte, provin din ţările calde :). Dar nu pentru mult timp, doar 30 de minute, căci pentru unii pofta nu se pune în cui! :))).

Lenea ar trebui să dispară acum, căci nasturașii dau și energie...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu