22 decembrie 2014

Culoare de vitamină adevărată!

 Pentru cei care doresc să-și intărească sistemul imunitar pentru a nu fi afectați de răcelile de sezon, varianta naturală este cea mai potrivită. Bineînțeles că pregătirea organismului pentru această perioada trebuia facută mai din timp, însă eu consider că e bine și mai târziu decât deloc. Fructele sunt bombe de vitamine. Așa este și cătina. Mă înveselesc numai când îi privesc culoarea plină de viață. Am avut grijă să-mi fac provizii multe de cătină la congelator, iar acum am decis să o las câteva momente să se incălzească înainte sa se zbenguiască in blender. Am adăugat polen crud, miere de albine și căteva picăturide propolis. Se poate lăsa pulpa dar sucul simplu este super. Se consumă minunat, dimineața, pe stomacul gol, așa... ca înviorare! :)







Alte articole cu cătină aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu