30 decembrie 2014

Un brad. Acela de Crăciun.

 ,,Ce este Crăciunul? Este sensibilitatea pentru trecut, curajul pentru prezent, speranța pentru viitor. Dorința fierbinte ca fiecare cească poate sa fie umplută până la refuz cu binecuvântări eterne, și că fiecare cale poate duce la pace” (Agnes M. Pahro).

Anul acesta nu am vrut să împodobesc bradul. Din nou. Ca anul trecut.
Nu o mai am pe mama să mă ajute. Să îmi zâmbească, să aleagă culoarea.
De asta mi se pare o activitate grea. Grea pentru suflet. Sufletul meu.

**********************************************************************************************************
Și totuși am făcut ceva. Ceva ușor. Ușor pentru sufletul meu, relaxant pentru mâinile mele. O alinare în trecerea timpului pentru mine și ceva frumos pentru cei care îmi sunt alături.
Un mic brăduț, un mare simbol.










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu