24 mai 2013

La o socată fără zahăr!

 Nu i-am putut rezista! M-am urcat în brațele sale și i-am luat buchetele de flori. Mi-am încântat sufletul privindu-le și mirosindu-le. Au un parfum atat de fin. Numai el putea să mi le ofere! Ca în fiecare primăvară nu uită să-mi alinte din nou simțurile...
   Socul! Da, socul este cel ce mi-a gadilit narile zilele astea cu parfumul sau îmbietor. Iar azi m-am hotărât! Trebuie să beau un pahar cu el. Așa că am strâns degrabă flori, am luat un borcan gol din cămară și am preparat licoarea.



Ingredientele au fost acestea:
  •  5l apă filtrată în care am dizolvat cca 300 gr miere,
  • 10-15 buchețele de flori de soc
  •  o lămâie fără coajă. 
Le-am amestecat bine, bine și am acoperit gura borcanului cu un tifon. L-am lăsat să-l mângâie soarele timp de două zile. Am amestecat apoi ușor și am mai lăsat să se agite bine în sinea ei, încă o zi, așa că să mă piște de limbă! Recomand plăntuța aceasta pentru că e benefică în : afecțiuni ca răceli, obezitate, constipație. Îmbunătățește vederea nocturnă, este adjuvant în tratarea bolilor oculare, afecțiunilor sinusale, în tratarea tumorilor benigne și maligne.
 Și este gustos și parfumat!

Acestea fiind scrise, nu uitați să savurați o socată autentică!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu