22 februarie 2013

M-am decis!

       M-am decis sa fac mai mult pentru sanatatea mea si a familiei mele desi nu este o noutate pentru apropiatii mei. De aproape doi ani citesc despre alimentatia sanatoasa si  incerc sa respect regulile corecte. Diagnosticul de cancer pus mamei a avut un impact foarte mare asupra mea. Nu am realizat initial pericolul caruia era expusa mama, sau mai bine zis, nu acceptam realitatea. La mine nu exista decat interesul de a acumula cat mai multa informatie pe care sa o aplic ulterior pentru a o ajuta. Vedeam aceasta boala ca fiind tratabila.(in conceptia mea mai mult naturist). Am avut rezultate bune in urma "leacurilor babesti" pe care le-am invatat pe de rost, dupa care...ne-am relaxat amandoua. Am gresit. Acum nu spun ca e o condamnare la moarte, insa este o lupta, o lupta pe care daca nu o privesti cu seriozitate o pierzi. Depinde foarte mult ce faci pentru viata ta.
       Sunt abia la inceput de drum. Chiar daca si in prezent incerc sa traiesc cat mai sanatos, consider ca tot nu este suficient. Imi doresc un copil si acest lucru ma ambitioneaza si mai mult. Asa ca am inceput sa citesc si ...sa citesc...si .....sa invat. M-am indragostit deja de blogul Oliviei Steer. O apreciez foarte mult. Stiu ca si ea a trecut prin aceeasi suferinta ca si mine in urma careia a decis sa-si schimbe modul de alimentatie, implicandu-si intreaga familie:http://oliviasteer.ro/laviniei/.
      Pentru cine doreste sa inteleaga principiile dupa care se ghideaza o persoana care recurge la alimentatia de tip raw vegan recomand lectura acestui post:http://oliviasteer.ro/la-ce-bun-crudivorismul-asta-the-pottinger-cat-study/#more-929. Imi propun sa reusesc si eu ca si Olivia, nu neaparat in a adopta dieta raw-vegan, insa in a duce o viata sanatoasa, si,  daca ma gandesc mai bine, primavara imi va fi de un real ajutor cu tot ce ne ofera ea in materie de verdeturi.
Si abia am inceput:)....voi impartasi mereu pe blog experientele mele si poate ce voi invata va fi de folos si altora. Asa ca... sa trecem la treaba!


legume si fructe regim alimentar
                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu