6 februarie 2016

Desert din două nuci...și nu numai.

    Am dimineți când nu mai am habar ce să mai pregătesc pentru micul dejun. Știu, nu spun nimic nou :) . Însă pot spune că nu sunt fan de dulce la început de zi așa că de multe ori fac salate sau alte feluri care implică un gust sărat sau acrișor. Ei, însă sunt și excepții delicioase ca mărul cu nucă și fulgi de ovăz sau cappuccino din caju pe care le savurez dimineața, ori de câte ori am chef.
    Săptămâna asta am încercat iar ceva dulce, mai mult de răsfăț pentru weekend și bineînțeles, la solicitarea dragului pentru ”ceva bun”. Așa că deși l-am păpat la micul dejun, mi se pare un desert fantastic. Unul răcoros, aromat, fructat, așa că nu stau pe gânduri să vi-l împărtășesc:

Ingredientele sunt următoarele:

Vedete: nuca de caju și nuca noastră, românească, acompaniate de alte staruri invitate. :)

  • caju hidratat peste noapte
  • ulei de cocos (opțional)
  • tărâțe de ovăz (o lingură rasă)
  • apă filtrată
  • scorțișoară sau vanilie bio
  • orice îndulcitor natural
  • rodie
  • nucă ruptă în bucăți 
  • merișoare (opțional)
     Caju-ul se spală, se mixează bine în blender împreună cu uleiul de cocos și îndulcitorul natural la alegere( gustați pentru a alege cât de dulce să fie) adăugând treptat apa filtrată până obținem o pastă pufoasă. Se adaugă tărâțele de ovăz și scorțișoara/vanilia. Se tăbăcește cu nucă fundul unei cupe și se toarnă crema de caju peste. Se face un topping din nucă, merișoare și rodii.
    Nu-i așa că e grozav?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu