18 iunie 2015

Natural se vede natural!

Nu... nu folosesc loțiuni de demachiere din comerț. Ani la rând, de pe vremea adolescenței, pe când "învățasem" arta machiajului, până nu demult, am pus o groază de chimicale pe față. Le purtam toată ziua iar seara mai puneam un strat proaspăt deasupra, folosind demachiantele prezente în miile de reclame agresive din media. Am folosit diferite tipuri ca textură, procedură de aplicare, componență sau parfum. Loțiuni, spume, șervețele etc. Ultima variantă, zic eu, neprielnică pentru pielea feței, a fost cea a șervețelelor pentru bebeluși. Recunosc, îmi era lene să rezerv câteva minute în plus pentru o demachiere corectă și benefică a tenului meu. Însă mintea mi s-a mai copt între timp și am decis că dacă doresc ca amprenta anilor asupra chipului meu să nu fie una brutală atunci trebuie să fac ceva în acest sens. Bineînțeles că aici lucrează mai mulți factori ca: hidratarea, alimentația, odihna, eventual produsele cosmetice dacă sunt folosite. Dacă multe dintre acestea vin de la interior spre exterior, ar fi bine să nu mai venim și noi cu factori negativi și agresivi din exterior. Varianta pe care am adoptat-o în final, care mi se potrivește și care consider că are grijă de finețea zâmbetului meu :) este următoarea:

  • demachierea delicată, cu ulei de măsline(sau susan), cu ajutorul dischetelor demachiante
  • aplicarea unui strat subțire de miere de albine(lăsat 10 minute să acționeze, o dată la 2-3 zile)
  • clătire cu apă călduță(dacă s-a folosit mierea)
  • ștergere cu zeamă de lămâie, cu rol de tonic (merge foarte bine și borș crud)

Imagine cu titlu de prezentare


Obs. Este cunoscut faptul că lămâia și citricele în general stimulează producerea de colagen, proteină care este răspunzătoare de fermitatea și elasticitatea pielii așa că le țin aproape.
       Știu că această variantă este una uleioasă, că la început este mai dificilă manipularea dischetelor iar tenul are aspectul gras și lucios, însă efectul pe care îl are asupra acestuia este unul super, de catifelare, înviorare, luminare. Și oricum, lămâia sau borșul crud, aplicate ca tonic, curăță surplusul uleios și nu provoacă îngrășarea pielii.
      Pe lângă faptul că are efecte benefice, această metodă este și una extrem de ieftină, cantitățile folosite la o demachiere fiind extrem de mici.


Imagine cu titlu de prezentare


Natural se vede natural și după demachiere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu