4 martie 2015

Un artificiu pentru un accesoriu cu efect

Aerul ăsta de primăvară mă îndeamnă să scot toate eșarfele pe care le am în dulap. Nu știu cum, dar nu toate îmi mai plac ca în prima zi. Gândul îmi spune că le trebuie o resuscitare, să le înveselesc. Aleg una pe care să fac practică și după câteva exerciții (nu toate reușite) iată ce a ieșit. După aceasta, le-am "executat" aproape pe toate, să văd cum le stă şi lor :). Încercați și voi! Recomandat este să împletiți în fața oglinzii, cu eșarfa în jurul gâtului.

Am accesorizat eșarfa cu un inel marca Inajewelry. Se trece eșarfa prin inel.
Pas cu pas trebuie să obținem trei brațe de eșarfă
Cu cele trei brațe începem să împletim o cosiță
Și iată rezultatul
Dacă este o eșarfă scurtă și circumferința este prea mică,
 mergem în fața oglinzii și  împletim eșarfa în jurul gâtului.
O eșarfă mai lungă se poate împleti separat.

O primăvară frumos accesorizată!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu