17 martie 2015

Covrigei buni, raw de buni!

Nu știu voi cum sunteți, însă eu când văd covrigei cu mac sau susan îmi vine să mă înfing în ei direct. Bine, nu consum frecvent, căci nu sunt amatoare de mâncat pe apucate sau gustări. Un semn de întrebare totuși am, căci dacă apuc să mănânc mă opresc cu greu. Mi-am zis că dacă tot îmi plac așa de mult, de ce să nu mă asigur să fie buni și pentru sănătate? Vă arăt ce am încercat, în cantitate mică, căci aveam emoții dacă îmi reușește experimentul.

Ingrediente:
  • o cană semințe de floarea soarelui
  • două linguri de semințe de in
  • patru linguri de îndulcitor raw  (miere sau stevia sau sirop de agave)
  • sare după gust
Semințele de floarea soarelui și cele de in se râșnesc transformându-se în făină.. Se pune făina în robot și se mixează. Se adaugă sarea, apoi îndulcitorul raw, și se mixează până se obține un aluat ca o bilă. Din bila de aluat se iau bucăți necesare pentru a face covrigei. Se rulează fâșiile pe suprafața de modelat(puteți folosi și hârtie de copt pentru a nu se lipi), având grijă ca la capete să fie puțin subțiate. Formați covrigeii.
Pentru ornare, se pune covrigelul cu una din fețe în susan sau mac, presându-se ușor. Eu le-am pus ulterior la deshidrator pentru câteva ore dar nu este obligatoriu.

 Încercați căci sunt foarte buni!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu