2 februarie 2015

For my Valentine :)


Iubirea este o promisiune, iubirea este un suvenir, odată dat niciodată uitat, niciodată lăsat să dispară. 


Ce este mai frumos decât să iubești și să fii iubit? Împlinirea pe care o simți atunci când vezi chipul persoanei iubite, cu un zâmbet larg și cu ochii plini de căldură șoptindu-ți că te iubește, este infinită. Luna februarie pentru mine este într-adevăr luna iubirii, căci sărbătoresc primele momente petrecute cu soțul meu. De atunci, (acum ceva ani :)) viața mea și-a schimbat culoarea.

Și, oh, da! Sunt îndrăgostită, trebuie să recunosc. Fluturașii ăștia îmi dau bătăi de cap mereu! Iar acum că se apropie și Valentine's Day 2015( ca să mă exprim corect, căci avem şi noi Dragobetele), am şi mai mari bătăi de cap. Cum să îmi surprind jumătatea? Un alint, un surâs, o declaraţie... asta fac în fiecare zi, pe bune. :). Merge ceva simplu și de efect, merge.... un cadou trăznit! Ceva care să-l amuze :) . Am primit o sugestie cu site-ul MindBlower.ro și am găsit câteva opțiuni. Așa nu mai pierd nici timp la cumpărături, mă feresc și de vreo insatisfacție dacă nu găsesc ceva frumos în oraș sau dacă nu mă pot hotărî la un lucru anume. Cred că sunt originali și distractivi.

M-am distrat copios când l-am văzut pe albăstrelul din poză:


 Un buldog trăznit, extrem de atent cu economiile lui, care va goni ca nimeni altul
ori de câte ori vreun intrus(eu oare???) va încerca să atenteze la pușculița lui pentru „urgențe”.


Și domnul Atârnache pare o idee bună.
 Zic eu, să-i aleg culoarea care țipă - verde :))))) 


O lampă tip șurub, căci îi place să meșterească :)


 Sau un înlocuitor pentru mine! Să nu-i mai curăț eu tastatura laptop-ului :))))))))))))))



Și...ceva cu care să ne relaxăm împreună, seara, la un ceai sau dimineața la cafea: căni elegante Mugtail



 Totuși....nu mă pot abține să fac o sugestie și pentru mine....:)



Sau ca să dau cuiva de înțeles :)))))


Dacă nu v-ați gândit încă la cadouri, nu uitați că:
 Important este să petrecem Ziua Îndrăgostiților cu persoana iubită.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu