8 ianuarie 2015

Planuri?



    În anii care au trecut nu  mi-am organizat planurile conform citatului de mai sus și nu pot spune că mi-a mers rău. Asta pentru că norocul a făcut să am alături un om deosebit cu care să mă completez așa de bine încât să ne reușească destul de bine organizarea în linii mari a vieții noastre. Anul acesta m-am gândit că dacă tot este la modă să-ți faci un #wishlist pentru anul care abia a început, să trec și eu pe hârtie ceva de bifat în nume personal.
Lista nu este lungă, căci totul trebuie luat treptat, după puteri :)

Deci, lista mea de vise:

  • Să conduc mai des. Recunosc că sunt fricoasă în acest domeniu  însă anul acesta ori mă apuc de condus ori mă las!
  • Să alerg duminica dimineață. Nu sunt o persoană activă în acest domeniu, însă trebuie să țin cont de condiția fizică. De altfel, sunt convinsă că voi obține un plus de energie.
  • Să ajung la un procent de 50% intre alimentația vegetariană si cea raw-vegană
  • Să citesc mai mult
  • Să partcip la diverse cursuri
  • Să dedic mai mult timp pasiunilor mele: alimentația fără foc si activitatea handmade
  • Să petrec mai mult timp cu prietenii
  • Să petrec mai mult timp în natură
  • Să învăț să înot :). (alt domeniu în care sunt o fricoasă)
  • Să vizitez țările nordice
·          Voi v-ați făcut lista?
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu