12 ianuarie 2015

Destinație: relaxare!

Nici bine nu începe anul că mulți dintre noi ne gândim la vacanță. Nu suntem noi de vină, frigul este! Noi vrem doar să ne încălzim puțin :).  Ei bine, oricum ofertele agențiilor sunt mai bune dacă sunt luate din timp.
Zilele acestea mi-am făcut și eu planurile de escapadă. Nostalgică, am revăzut fotografiile din vacanțele noastre și mi s-a făcut un dor de ducă...Zis și făcut. Am analizat oferta, bugetul și... cred că m-am hotărât unde și când. Dar asta împărtășesc mai târziu. Acum, mi-am zis ca nu ar fi o idee rea să vă arăt o selecție de fotografii din locurile pe unde am fost, poate vă surâde ceva și plănuiți și voi o aventură. 
Așa că vizionare plăcută! 
Azi, BARCELONA!
 Este superbă!




La Pedrera, Casa Mila



La Rambla

Mercat de la Boqueria

Port Vell

Port Vell


Parc Guell

Parc Guell

Parc Guell

Sagrada Familia
Sagrada Familia

Placa de Catalunya

Montjuic

Montjuic



P.S. Fotografiile au fost făcute în luna octombrie iar vremea și temperaturile erau pro-turist! :) . Nu vreau să vă influențez povestindu-vă prea multe din punctul meu de vedere. Cred că fiecare are preferinţele sale când vine vorba de relaxare. Pot spune însă că este bine să vă informaţi de pe site-urile dedicate turistului. Oricum veți avea surprize (zic eu plăcute) oricât de pregătiți  veți fi. Tocmai acesta este farmecul. 
Informațiile necesare le puteți accesa aici sau aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu