12 decembrie 2014

Idei de Moș ghiduș

Ce te faci că vine seara de Crăciun și iar ești în pană de idei cu privire la cadouri?

 

 


    Faci ce am făcut și eu: cauți în magazine, pe net, sau întrebi prietenii. Sau citești mai departe să vezi ce am găsit eu și poate iți plac sugestiile sau te inspiră ceva. :). Doream să descopăr altceva decât acele cadouri care se pot oferi și fără o ocazie specială. Nu mă uit după parfum, nici după haine, de bijuterii nici nu mai spun. Găsesc totuși ceva interesant. Accesez un site (nu este reclamă, doar apreciez) și mă amuz. Sunt aici cadouri trăznite, haioase, dar și utile.
Ca de exemplu:



 
  Pentru copii:


   Pentru sănătate:


sau de pe acest site


:)))))))
sau de pe acest site:







 Doar câteva sugestii... Căutați și vedeți ce idei vă mai oferă internetul :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu