4 martie 2014

De ce imi plac smochinele?


     

       In primul rand pentru ca datorita sotului meu, care le consuma frecvent, am ajuns sa le apreciez gustul nu doar ca atare, ci si in diverse retete unde pot constitui baza dulce. Dar, cum eu caut informatii mereu despre ce este bine sa fie inclus in alimentatia noastra, am gasit suficiente motive pentru a consuma acest fruct. Asa ca vreau sa va impartasesc de ce imi plac smochinele si de ce, de cativa ani buni, acestea sunt nelipsite din lista mea de cumparaturi:
 - sunt bogate in fier, calciu, vitaminele A, B1, B2, C, potasiu si magneziu
 - ajuta la rezistenta fizica
 - contribuie la tratarea bronsitelor, starilor febrile, racelilor, gastritelor;
 - combat anemiile, asteniile nervoase
 - sporesc imunitatea organismului
 - nu au contraindicatii decat in cazul diabeticilor din cauza continutului ridicat de zahar
 - importante in procesul de digestie datorita continutului de latex- substanta echivalenta sucului pancreatic

Nu stati pe ganduri si includeti smochinele in micile gustari din timpul zilei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu