25 februarie 2014

Tahini home made

       Aveam curiozitatea de a incerca odata si odata sa fac aceasta pasta minune. Zic minune caci este foarte aromata si gustoasa. Ea se poate folosi ca baza sau condiment pentru alte mancaruri. In mod normal reteta originala de tahini pare destul de complicata. Este un proces mai complex. Insa eu m-am rezumat la cat de simplu mi-am dorit sa fie. Asa ca am cumparat semintele de susan, le-am rumenit usor in tigaie (doar cat sa devina aurii), fara a le praji, caci se pot amari.


 Nu uitati: usor rumenit, nu prajit!




       Le-am dat prin rasnita cat s-a putut de fin ( de preferat foarte fin), le-am adaugat treptat ulei (recomandat de susan, dar se poate si de masline sau floarea soarelui), cateva picături de zeama lamaie, un praf de sare si putina apa filtrata, amestecand usor pana la omogenizare.


      A iesit super! Am adaugat pasta de susan la naut sau linte obtinand astfel si mai multe bunatati culinare. Este foarte simplu, incercati!

Aici avem humus delicios!


@ foto Coltcuvis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu