15 ianuarie 2014

Amintiri din copilarie

        
            O plimbare in oras cu sotul meu m-a purtat fara sa planuiesc in lumea copilariei. Era o dupa amiaza mohorata, cu o atmosfera melancolica care te facea sa nu vrei sa-ti parasesti patul si comfortul pe care ti-l ofera. Noi insa, ne-am hotarat ca ne-ar face bine sa iesim. Nu aveam nici un plan, doar sa ne relaxam. In dorinta de a explora si zone in care mai rar ni se intampla sa ajungem, ne-am indreptat spre zona Ticaului. Aici, o straduta ingusta ne-a purtat catre bojdeuca lui Ion Creanga. Indreptandu-ma spre casuta cu amintiri, franturi de imagini si sentimente parca au prins deodata viata. Copii frumosi, nerabdatori, forfoteau galagiosi pe prispa casei, iscodind cotloanele unde s-au cuibarit odata pisicile invatatorului. Nu am multe amintiri, eram totusi un copil, insa revazand locul, piesele s-au reunit ca un puzzle. Imi pare rau ca in toti acesti ani nu am revenit aici. Nu am stiut de faptul ca in timpul vacantelor de vara au loc in gradina bojdeucii diferite evenimente printre care si piese de teatru. Este dedicat copiilor, si poate nu numai :).
     Mi-am propus sa nu uit in aceasta vara sa fiu prezenta macar la cateva dintre aceste evenimente si sa-mi iau si prietenii cu mine. De asemeni tin sa recomand celor care au copii sa-si aduca aminte sa le faca cunoscuta micutilor minunata lume a povestilor lui Creanga. Astfel, va puteti relaxa, uitand de grijile de peste zi, iar cei mici se pot bucura de compania personajelor de poveste.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu