15 martie 2013

Salate, salate, salate!

              Am scapat la salate de sezon :) URA!

        
ceapă, leuștean, onion, greens             Fuguta am mers in piata si mi-am umplut sacosa cu verdeturi : urzici, spanac, salata verde(sau marole), ceapa verde, ridichi, hasmatuchi, patrunjel. De nelasat deoparte conopida si broccoli! Ajung acasa cu pofta in gand, degraba prepar salata din toate cele de mai sus insotindu-le cu ulei de masline si zeama de lamaie. Mmmmmmmmmmmm, ce bunatate! Iar hasmatuchi-ul ma da gata cu aroma lui puternica. Plonjez cu furculita si nu ma las pan' n-o termin. Asta da desfatare a papilelor gustative!

Pentru cine nu este familiarizat cu hasmatuchi va fac o scurta descriere a aceastei plante condiment. Se aseamana cu patrunjelul(de altfel i se mai spune patrunjel frantuzesc sau cret) insa are frunzele mai mici, mai bogate si mai deschise la culoare.
salate, salads
Este foarte parfumat, contine o mare cantitate de vitamina C, ajuta la stimularea secretiilor gastrice si elimina toxinele din organism. Se foloseste la ciorbe, salate, peste.
            Nu v-am facut pofta inca? Eu as mai manca o portie.
                                  Sanatos si gustos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu